El mes pasado falleció Isidre Prunés, escenógrafo y figurinista con el que tuve el placer de coincidir durante mis estudios en el Institut del Teatre de Barcelona. Con él hice las primeras prácticas profesionales como figurinista en una de las grandes compañías de teatro catalanas, Dagoll Dagom, con la que Isidre trabajaba habitualmente. Hoy me gustaría recordar este trabajo: la reposición de “El Mikado” (W. S. Gilbert – A. Sullivan), estrenada en 2005.

Trabajé con Isidre en un par de ocasiones más, como ayudante en el “Hamlet” y “La tempestad” que estrenó el Teatro Arriaga de Lluís Pascual, y como tutor en mi proyecto de carrera “QED”, y quiero tener un recuerdo para él, gran profesional y mejor persona. Un beso ahí donde esté…

*****

El mes passat va morir Isidre Prunés, escenògraf i figurinista amb el que vaig tenir el plaer de coïncidir durant els meus estudis a l’Institut del Teatre de Barcelona. Amb ell vaig fer les primeres pràctiques professionals com a figurinista, en una de les grans companyies de teatre catalanes, Dagoll Dagom, amb la que l’Isidre treballava habitualment. Avui m’agradaria recordar aquest treball: la reposició de “El Mikado” (W. S. Gilbert – A. Sullivan), estrenada el 2005.

Vaig treballar amb l’Isidre en dues ocasions més, com ajudant en el “Hamlet” i “La tempestad” que va estrenar el Teatro Arriaga de Lluís Pascual, i com a tutor del meu projecte de carrera “QED”, i m’agradaria tenir un record per ell, gran professional i millor persona. Un petó allà on estigui…

MIKADO01

El Mikado

MIKADO02

Pruebas de vestuario en el taller de Goretti

Pruebas de vestuario en el taller de Goretti

MIKADO05

Pruebas de vestuario en el taller de Goretti

MIKADO03

Pruebas de vestuario en el taller de Goretti

MIKADO06

Isidre retocando uno de los vestuarios

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mi compañera de prácticas Pricila

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trabajando en un tocado para la protagonista

MIKADO11

Estreno

MIKADO08

Estreno

MIKADO12

Estreno

MIKADO13

Estreno

MIKADO09

Estreno