El pasado viernes 28 de febrero se celebró un desfile benéfico organizado por Trendy Models y Espai de Qstura. Tuve la suerte de ser una de las diseñadoras que participó en el evento, que se celebró en el Mas Marroch de Vilablareix, del Celler de Can Roca. El acto se celebró en beneficio del Banco de Alimentos: para asistir había que llevar un litro de leche o aceite.

Pude compartir la experiencia con otros compañeros diseñadores: BeCoat, Isma del Rio, Diss-7, Patchcreu y Judit Complements. Las modelos, alumnas de la escuela Trendy Models, fueron peinadas y maquilladas por Castelló Estilistes.

Como siempre, un placer colaborar con este gran equipo!

*****

El passat divendres 28 de febrer es va celebrar una desfilada benèfica organitzada per Trendy Models i Espai de Qstura. Vaig tenir la sort de ser una de les dissenyadores que va participar en l’esdeveniment, que es va celebrar al Mas Marroch de Vilablareix, del Celler de Can Roca. L’acte es va celebrar en benefici del Banc dels Aliments: per assistir-hi calia portar un litre d’oli o de llet.

Vaig poder compartir l’experiència amb altres companys dissenyadors: BeCoat, Isma del Rio, Diss-7, Patchcreu i Judith Complements. Les models, alumnes de l’escola Trendy Models, van ser pentinades i maquillades per Castelló Estilistes.

Com sempre, un plaer col·laborar amb aquest gran equip!

 

Las chicas preparadas para salir...

Las chicas preparadas para salir…

El desfile desde el backstage

El desfile desde el backstage

Un gran equipo!

Un gran equipo!

El desfile en Diari de Girona!

El desfile en Diari de Girona!